vrijdag 28 januari 2011

#Irrelevantie

Zoals jullie weten heb ik in het kader van 2011: Het Jaar van de Relevantie
het Meldpunt voor #Irrelevantie geopend. Daar komt nu af en toe wat van jullie binnen...(blijf sturen natuurlijk!)

Zie hier de eerste vruchten...


1. In de nieuwsbrief van Reclameweek.nl blijkt ineens dat in Spanje het voer opraakt! Vervolgens de vraag aan MIJ wat ik daar aan kan doen... (Niets?) Animal in Need Foundation mikt op dramatiek, maar bereikt uiteindelijk #irrelevantie





2. Hoppeta... het 'buikwegshirt' in de mailbox. #Irrelevantie ... of in ieder geval redelijk plat (die buik dan). Tell-Sell ontdekt socialmedia?



3. Ziggo stuurt de langste nieuwsbrief ever, met heel veel informatie over...Ziggo.
Het sterkste item komt in de laatste alinea (genoeg over mij wat vind jij van mij?).



4. Om met een positieve noot af te sluiten hierbij een heel relevante e-mail van BOL.com Of in ieder geval een poging relevantie te creëren!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten